keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Don't feel stupid if you don't like what everyone else pretends to love

Moi taas pitkästä aikaa, teen nyt ekaa kertaa puhelimella postauksen et en tiä minkä näkönen tästä ollenkaan tulee.. 
Aattelin kuitenkin tulla kertoo vähä mihin suuntaa tää vaihtarihomma on edenny. Eli ihan hyväänhän suuntaan se on menny. Tällä viikollla pitäis tulla hakupaketit! Hui ja perjantaina pitäis maksaa eka osa koko matkasta, enkä oo saanu viä sitä koko pakettii! Toivottavasti tulee pian.. Mut löysin Weheartitista tälläsen 'andthatwhoiam' kuvajutun ja halusin tehdä siitä sellasen kollaasin! Eli tässä tulee



Katoin eilen Exploriuksen sivuilta niitä college juttuja. Ja pakko sanoo et se todellakin alko kiinnostaan mua iha hirveesti. Kampus, kurssit koko juttu! Olispa suomessakin tollasia:D ainut huonopuoli on se hinta, mut aina saa halvemmaksi jos hommaa stipendin.. Eniten mua kiiinnosti niistä mitä siitä katoin niin Californiassa Los Angelessä sijaitseva college ja sitten Manhattanilla New Yorkissa sijaitseva. Tonne LA:n collegeen tarvii YO-todistuksen ja mä en valitettasti sitä saa..:/ joten pitää vähä kattoo. Ensimmäisenä mielessä on lähtee sinne vaihtoon ja sen jälkeen voi miettiä mitä tekee!:) eipä mulla muuta, palaillaan si ku oon saanu hakepaketin täytettäväks!

Ainiin!


Ei kommentteja: